Címlap Hírek

Felhívás

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a

HULLADÉKSZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ÜGYFÉLFOGADÁS 2017.12.05-én ELMARAD.

Megértésüket köszönjük!

 

Telephely címe: 3000, Hatvan, 054/14 hrsz., (Csány felé vezető út)

Telefonszám: 06-37/340-402, E-mail cím:ugyfelszolgalat kukac szelektivkft.hu


Zöldhulladék szállítás

Tisztelt Adózók!


E-bevallási nyomtatványok a helyi iparűzési adókötelezettségben

 

Tisztelt Adózók!

 

Az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 175.§-a lehetővé teszi, hogy az önkormányzati adóhatóságok is elektronikusan fogadhassanak ügyeket. A lőrinci hivatalban a legtöbb ügy az adóigazgatásban keletkezik. Első lépésként a vállalkozásokat érintő helyi iparűzési adókötelezettséget érintő bevallási, bejelentkezési és változás-bejelentési kötelezettség elektronikus úton történő teljesítésre nyílik lehetőség, amely mind a helyi, mint pedig a településen kívül működő vállalkozásokat kedvezően érinthet.

 

Ezúton tájékoztatjuk a helyi iparűzési adóalanyokat, hogy Lőrinci Város Önkormányzata Képviselő-testülete által, elfogadásra került az elektronikus úton teljesíthető adókötelezettségekről szóló 17/2017.(X.26.) önkormányzati rendelete.

 

2017. október 27. napjától a következő adóbevallás/bejelentkezés, változás - bejelentés nyomtatványokat lehet benyújtani elektronikus úton:
· Bejelentkezés, változás – bejelentés
· Helyi Iparűzési Adó Állandó Jellegű Iparűzési Tevékenység esetén
· Helyi Iparűzési Adó Ideiglenes Jellegű Iparűzési Tevékenység esetén
· Bevallás Helyi Iparűzési Adóelőleg Kiegészítéséről Állandó Jellegű Iparűzési


E-bevallási nyomtatványok

 

A rendszeresített nyomtatványon történő teljesítéssel azonos értékű, ha az iratot az adózó az adóhatóság honlapján (www.lorinci.hu) közzétett számítógépes program segítségével tölti ki és a kinyomtatott iratot aláírva az adóhatósághoz benyújtja, illetőleg elektronikus úton küldi meg az adóhatósághoz.

 

Az elektronikus kapcsolattartásra, így az adóbevallásra, bejelentésre a kormányzati portálon keresztül az ügyfélkapu használatával van lehetőség a vállalkozások számára. A nem természetes személy adóalanyok esetében a szervezet által megjelölt jogi képviselettel rendelkezőnek kell regisztrált ügyfélkapuval bírnia, és ezen, magánszemély ügyfélkapuján keresztül nyílik lehetősége a szervezetnek az elektronikus kapcsolattartásra.

 

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben az adózó helyett annak képviselője nyújtja be elektronikusan a bevallást, úgy a képviseleti jogosultságát igazolnia kell. Meghatalmazás nélkül az adóbevallás érvénytelen.

 

Az ügyfélkapu létrehozása az Okmányirodában történik. A regisztráció során a személyes megjelenés, valamint ennek folyamán létrehozott egyedi felhasználónév és jelszó biztosítja, hogy a későbbiekben kizárólag az ügyfél tud eljárási cselekményeket kezdeményezni az ügyfélkapu rendszerén keresztül.

 

Elektronikus adóbevallását a NAV portáljáról letöltött és saját számítógépére telepített Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) keretprogram segítségével töltheti ki és adhatja fel.

Az ANYK futtatásához szükséges rendszerigény:
Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7, vagy Linux, MAC OSX 10.5 operációs rendszer futtatására alkalmas számítógép.

A nyomtatvány kitöltéséhez az alábbi feltételek szükségesek:

1. JAVA futtatókörnyezet legalább 1.6-os verziója (JRE6).
2. ÁNYK (Általános Nyomtatványkitöltő) keretprogram.
3. Elektronikus nyomtatvány.
4. Regisztráció az ÜGYFÉLKAPU-hoz.

 

1.-2. Az ÁNYK (Általános Nyomtatványkitöltő) és a hozzá szükséges JAVA keretprogram telepítésének menetét a www.lorinci.hu/gazdalkodasi osztály dokumentumai oldalról töltheti le.

Amennyiben az ÁNYK program sikeresen települt, a letöltött adóbevallásra duplán kattintva, automatikusan elindul a telepítés. Sikeres telepítés esetén a nyomtatvány a C:\Program files\abevjava\nyomtatványok könyvtárba kerül.

4. Segítséget a regisztrációhoz a következőhelyen talál:
https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/regisztracio

 

A szolgáltatással kapcsolatban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: 37/388-155/238 vagy 223-as mellék


Lőrinci Polgármesteri Hivatal
Gazdálkodási osztály

Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat

Lőrinci Város Önkormányzata az Emberi Erőforrások Minisztériumával együttműködve, az 51/2007. (III.26.) Kormányrendelet alapján ezennel kiírja a 2018. évre a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázatot felsőoktatási hallgatók számára a 2017/2018. tanév második és a 2018/2019. tanév első félévére vonatkozóan

"A" TÍPUSÚ PÁLYÁZATI KIÍRÁS

"B" TÍPUSÚ PÁLYÁZATI KIÍRÁS


Napelemes rendszer kialakítása

Lőrinci városban

Lőrinci Városi Könyvtár

Projektek

Ki olvas minket

Oldalainkat 18 vendég böngészi
mystat